Vážený zákazník,

ďakujeme za Vašu objednávku. Naším prvoradým cieľom ste Vy, náš spokojný klient. Práve vďaka Vám patríme medzi lídrov v predaji darčekov cez internet, za čo Vám veľmi ďakujeme. Určite vybavíme aj túto Vašu reklamáciu k Vašej spokojnosti.

Ako postupovať, keď zistíte, že Vaša zásielka (alebo darček / darčeky vnútri zásielky bol / i) poškodená:

Garantujeme odoslanie riadne zabaleného tovaru v 100% stave. Pred odoslaním tovaru kontrolujeme. Vo výnimočných prípadoch môže dôjsť k poškodeniu tovaru pri preprave. Zásielky sú pre tento prípad poistené. Zodpovednosť je vždy na strane prepravcu. V prípade poškodenia zásielky postupujte podľa nižšie uvedených inštrukcií:

1 / V prípade, že obal zásielky je vizuálne poškodený, balík od dopravcu prosím radšej nepreberajte.
V prípade, že sa rozhodnete prevziať vizuálne poškodenú zásielku, máte povinnosť zaznamenať informáciu o poškodení do prepravného listu vodiča, ktorý zásielku odovzdáva. Jedná sa o tzv. Prevzatie zásielky s výhradou.
 

2 / Ak spozorujete po rozbalení zásielky, ktorej obal je vizuálne v poriadku, že tovar bol počas prepravy poškodený, beží lehota na reklamáciu prepravy u prepravcu 3 dni od prevzatia zásielky. Reklamáciu môžete prepravcovi oznámiť sami alebo sa obrátiť na nás a my reklamáciu prepravy budeme vybavovať za vás. V oboch prípadoch je nutné ihneď zaobstarať fotodokumentáciu.

Jedná sa o fotodokumentáciu prepravného obalu, výplne, loženia v kartóne a poškodeného tovaru.



 




...
Prosím čekejte, za chvíli budete přesměrováni
na Vámi požadovanou stránku...